مجری طرح پرورش ماهی در قفس منصوب شد

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

مجری طرح پرورش ماهی در قفس منصوب شد
با حکم محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی سیف‌الله حقیقی به سمت مجری طرح پرورش ماهی در قفس منصوب شد.
با تاکید وزیر جهادکشاورزی و اهمیت خاص پرورش ماهی در قفس به عنوان یکی از زمینه‌های مهم سرمایه‌گذاری در آب‌های جنوب و شمال کشور و به پیشنهاد حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، مجری طرح پرورش ماهی در قفس سازمان شیلات ایران با صدور حکمی توسط وزیر جهادکشاورزی منصوب شد.
ر اساس این گزارش طرح پرورش ماهی در قفس یکی از مهم‌ترین طرح‌های شیلاتی به منظور بهره‌برداری بهینه از آب‌های دریای شمال و جنوب کشور، اشتغال‌زایی، افزایش کمی و کیفی تولیدات آبزیان در راستای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بوده است.

این گزارش می‌افزاید: تاکنون فعالیت‌های زیادی در این راستا در قالب بازدید از کشورهای صاحب نام این حرفه مانند نروژ و ایسلند، برگزاری ورک‌شاپ‌های تخصصی، بازدیدهای داخل و ترغیب شرکت‌های سازنده تجهیزات و سازه‌های داخلی، انتخاب مکان‌های مناسب، مطالعات و تحقیقات این مهم انجام شده است که با تاکید حجتی وزیر جهادکشاورزی و به پیشنهاد ریاست سازمان شیلات ایران و با هدف افزایش تولید آبزیان و جذب و جلب مشارکت‌های خارجی و داخلی این انتصاب صورت گرفت و سیف ا... حقیقی قائم مقام رئیس سازمان شیلات ایران با صدور حکمی توسط حجتی به این سمت منصوب شد.
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید