جای سازمان شیلات ایران در تهران نیست

چهار‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۲ بازدید


(ایسنا) منطقه خلیج فارس، احمد جباری در مراسم تودیع و معارفه استاندار هرمزگان با بیان اینکه انتخاب فرد بومی برای انتصاب پست استانداری هرمزگان یکی از خواست‌های مردم بوده است، افزود: یکی از نگرانی‌های استان در مورد انتخاب فرد بومی برای این پست با انتصاب یک فرد جنوبی برطرف شد
رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان گفت: امید مردم استان به لغو مصوبه جداسازی بخشی از شهرستان پارسیان است
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استاندار جدید از خطه جنوب کشور است و ظرفیت‌های هرمزگان و خوزستان تا حدودی یکسان می‌باشد به همین دلیل وی می تواند با آشنایی از این ظرفیت‌های گام‌های موثری در توسعه استان بردارد.
وی با بیان اینکه مردم هرمزگان خاطر خوشی از استاندار خوزستانی دارند، بیان کرد: مردم هرمزگان خاطر خوشی از "مقتدایی" یکی دیگر از فرزندان خوزستان را دارند و با توجه به اینکه "جادری" نیز فرزند یک قطعه جنوب و ساحلی است بتواند با نگاه ناملی و روحیه جهادی هضای وحدت و همدلی را ایجاد کند.
وی افزود: ما آمادگی داریم در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و برای تدوین و اصلاح قوانینی که برای توسعه استان نیاز باشد درکنار استاندار خواهیم بود.
جباری با بیان اینکه سازمان شیلات ایران باید در استانهای ساحلی باشد، اظهار کرد: جای سازمان شیلات ایران در تهران نیست و باید برای انتقال ساختارهای ساحلی به استان‌های ساحلی اقدامات لازم صورت گیرد.
نماینده مردم غرب هرمزگان در پایان با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در استان گفت: هرمزگان از ظرفیت‌ها و استعداد های ویژه ای برخوردار است که باید بر این ظرفیت‌ها و استعدادهای استان تمرکز شود

دیدگاه خود را بیان کنید