شناور غرق شده در خور آذینی صیادی نبوده است

چهار‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

شناور غرق شده در خور آذینی صیادی نبوده است
خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالله رئیسی با بیان اینکه این شناور پروانه صیادی و مجوزهای لازم برای صیادی را نداشته است، گفت: هر شناوری که اقدام به صیادی کند در صورت نداشتن مجوزهای لازم از دید قانون و شیلات متخلف محسوب می‌شود.
رئیسی در ادامه عنوان کرد: همان‌گونه که هر مسافربری که در سطح شهر اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند تاکسی محسوب نمی‌شود، شناورهای‌هایی که به صورت غیرمجاز اقدام به صیادی می‌کنند نیز شناور صیادی محسوب نمی‌‌شوند.
مسئول نمایندگی شیلات سیریک خاطرنشان کرد: شناورهایی که به صورت غیرمجاز اقدام به صیادی می‌کنند توسط همان افرادی مدیریت می‌شوند که در حال حاضر بزرگ‌ترین معضل جامعه صیادی استان یعنی صید غیرمجاز را به وجود آورده‌اند.
مسئول نمایندگی شیلات سیریک در رابطه با اسکله خور آذینی ادامه داد: این اسکله از اسکله‌های صیادی خوش‌آتیه کشور است که توسط سازمان شیلات ایران در حال ساخت و امید است با تخصیص اعتبارات لازم در آینده‌‌ای نزدیک به صورت رسمی به بهره‌برداری رسد.
رئیسی گفت: اسکله خور‌آذینی با توجه به نیاز دریانوردان و صیادان منطقه و برای بهبود وضعیت منطقه به صورت نیمه‌آماده در حال بهره‌برداری است.
این مسئول با توجه به نیمه‌کاره بودن اسکله از دریانوردان، صیادان و مردم این منطقه خواست تا تکمیل و بهره‌برداری رسمی اسکله یاد شده، شرایط و مقررات ایمنی را بیش از معمول رعایت کنند

دیدگاه خود را بیان کنید