مدیرکل جدید شیلات هرمزگان معرفی شد

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۸ بازدید

مدیرکل جدید شیلات هرمزگان معرفی شد
خبرنگار مهر، پرویز محبی ظهر شنبه طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید شیلات هرمزگان معرفی و از زحمات قدرت میرزاده مدیرکل سابق شیلات هرمزگان تقدیر شد.
پرویز محبی پیش از این رئیس اداره شیلات قشم، معاون بنادر ماهیگیری و صیادی اداره کل شیلات هرمزگان و همچنین مدیر تولید فرآورده های شیلاتی جنوب بوده است که با حکم حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران به عنوان مدیرکل جدید شیلات هرمزگان منصوب شد.
قدرت میرزاده مدیرکل سابق شیلات هرمزگان حدود پنج سال این مسئولیت را برعهده داشت.
حجت الاسلام محمود فخرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت اداره کل شیلات هرمزگان به فردی از درون همین مجموعه سپرده شده است، عنوان کرد: تمامی مجموعه و بنده شیلات هرمزگان باید در راستای موفقیت این اداره کل، همکاری لازم را با مدیرکل جدید داشته باشند.
وی ادامه داد: حفاظت از ذخایر و منابع آبزیان باید یکی از اولویت های اداره کل شیلات هرمزگان باشد که لازم است تا صیادان هرمزگانی نیز زمان قانونی آغاز و پایان صید را رعایت کنند.
همچنین در این مراسم که با حضور سیف الله حقیقی قائم مقام سازمان شیلات ایران برگزار شد، موسی بدیعی نیز به عنوان مشاور رئیس سازمان شیلات ایران در امور شیلاتی استان هرمزگان و مجری طرح توسعه پایدار صید فانوس ماهیان معرفی شد

دیدگاه خود را بیان کنید