5 پروژه‌ی شیلاتی در دهه‌ی فجر در مازندران افتتاح می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

5 پروژه‌ی شیلاتی در دهه‌ی فجر در مازندران افتتاح می‌شود
حبیب‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران، اظهار کرد: به‌مناسبت دهه‌ی فجر 5 پروژه شیلاتی با 1480 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 19 نفر و میزان تولید 95 تن افتتاح می‌شود
مدیرکل شیلات مازندران گفت: به‌مناسبت دهه‌ی فجر 5 پروژه‌ی شیلاتی با 1480 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به افتتاح پروژه‌ی پرورش ماهی سردآبی پسکلایه تنکابن با اعتبار 350 میلیارد ریال گفت: میزان تولید این پروژه 25 تن بوده و برای 5 نفر اشتغالزایی شده است.
مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: پروژه‌ی پرورش ماهی سردآبی آبکله سر تنکابن با اعتبار 360 میلیارد ریال و تولید 10 تن و اشتغالزایی 5 نفر به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.
حبیب‌نژاد یادآور شد: همچنین پروژه‌ی پرورش ماهی سردآبی بابل با اعتبار 160 میلیارد ریال و تولید 20 تنی و اشتغالزایی 2 نفر نیز از پروژه‌های افتتاحی در دهه‌ی فجر امسال است.
وی با بیان اینکه پروژه‌ی ماهی سردآبی نی کلای بابل با اعتبار استانی 290 میلیارد ریال به‌مناسبت دهه‌ی فجر افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این پروژه با ظرفیت تولید 20 تنی برای 4 نفر اشتغالزایی می‌شود.
مدیرکل شیلات مازندران تصریح کرد: پروژه‌ی پرورش ماهی در ماهفروجک ساری با اعتبار 320 میلیارد ریال و میزان 20 تن تولید از دیگر پروژه‌ی افتتاحی به‌مناسبت دهه‌ی فجر است که با بهره‌برداری از آن برای 3 نفر اشتغال ایجاد می‌شود

دیدگاه خود را بیان کنید