جزئیات جلسه امروز فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی

پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

جزئیات جلسه امروز فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی
نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس از تشکیل پنج کمیته در این فراکسیون خبر داد و گفت: از دو هفته‌ی دیگر برنامه بازدید اعضای فراکسیون در قالب این پنج کمیته از صنایع، بنادر و حوزه‌های دریایی کشور آغاز می شود
منصور آرامی با تشریح جزئیات جلسه امروز فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی ، گفت: در جلسه امروز مقرر شد پنج کمیته به منظور ارزیابی وضعیت صنایع، بنادر و حوزه‌های دریایی کشور در فراکسیون تشکیل شود.
نماینده بندرعباس،قشم،حاجی آباد،ابوموسی و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیته ها عبارتند از کمیته سواحل و بنادر، شیلات و صیادی، صنعت دریا و فراساحل، آموزش و ایمنی و گردشگری است، تصریح کرد: این پنج کمیته به تناسب اهمیت و گستردگی صنایع دریایی کشور تشکیل شده اند.
نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس با اشاره به اینکه مقرر شده است اعضای فراکسیون در قالب این کمیته ها از صنایع و حوزه‌های دریایی کشور بازدید داشته باشند، افزود: این برنامه از دو هفته آینده کلید خورده و اولین مقصد نمایندگان استان هرمزگان و بازدید از بندرشهید رجایی است.
مشکلات شرکت صنعتی دریایی ایران در فراکسیون بررسی می شود
آرامی با بیان اینکه در جلسه امروز مشکلات مربوط به شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: مقرر شد در جلسه‌ای با حضور مدیران صدرا موارد و مسایل مربوط به این شرکت بررسی شود.
نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه پیشنهاد شد مرکز پژوهش‌ها و سایر نهادهای مرتبط مطالعه‌ی اولیه‌ای در رابطه با سازمان توسعه‌ی بنادر و صنایع دریایی کشور و آخرین وضعیت این سازمان انجام داده که مورد موافقت اعضا قرار گرفت
منبع : خبرگزاری مجلس شورای اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید