مانور زیستی کنترل آلودگی پرورش آبزیان در تهران برگزار شد

یک‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۷ بازدید

مانور زیستی کنترل آلودگی پرورش آبزیان در تهران برگزار شد
همزمان با هفته پدافند غیرعامل مانور زیستی کنترل آلودگی منابع آبی پرورش آبزیان به صورت دور میزی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این مانورافزود: این مانور با هدف بررسی آمادگی قرارگاه زیستی استان تهران در مواجه با تهدیدات زیستی ویژه حوزه آبزیان پرورشی با طرح سناریو آلوده شدن بزرگترین واحد پرورشی ماهی شهرستان دماوند در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران انجام شد.
سید محمد موسوی' ادامه داد: این مانور به فرماندهی عملیاتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و با مشارکت 20دستگاه استانی و شهرستانی از جمله ادارات کل مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی، محیط زیست، دامپزشکی، راه و شهرسازی، گردشگری، هواشناسی و قرارگاه پدافند غیرعامل کشور و استان و با شرکت حدود 50 مدیر و کارشناسان دستگاه های وابسته در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: افزایش توان عملیاتی و قدرت تصمیم گیری مسئولین در شرایط بحران، حفظ و ارتقاء آمادگی و هماهنگی دستگاه ها در شرایط بحران و حفظ پایداری تولید و جلوگیری از اختلال در ارائه خدمات از اهداف مهم و راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این مانور بود
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید