استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تشکیل کارگروه دریا شد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۱ بازدید


خبرنگارمهر،علی اوسط هاشمی صبح پنجشنبه در بازدید از اسکله چند منظوره "جد" در جنوب استان اظهار داشت: توسعه اسکله ها نقش بسزا و اثر بخشی در اشتغال مردم دارد.
وی با بیان اینکه برای ایجاد تغییر باید گام های بلندی برداشته شود خواستار بازنگری در خصوص اعطای تسهیلات، در نظر گرفتن معافیت های ویژه و روان سازی مشکلات پیش روی صیادان و فعالان بخش شیلاتی شد.
هاشمی ابراز داشت: با هدف ایجاد اشتغالزایی، محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار کار احداث تعداد 6 اسکله توسط ادره کل بنادر و دریانوری از سال 90 در استان آغاز شده است.
وی افزود: با احداث و اتمام عملیات اسکله های کیشاب، رودیک، گواتر، جیردف، کوردیم و جد بستر های لازم به منظور توسعه و کمک به معیشت مردم منطقه بیش از گذشته فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینکه استفاده از صاحبان فکر و اندیشه و هم اندیشی با دانشگاهیان به منظور دستیابی به یافته های علمی و کارشناسی در این راستا ضروری به نظر می رسد ادامه داد: مشارکت جویی در این زمینه بستر ساز و مقدمه طرح های توسعه و زیر بنایی است و لذا باید نسبت به تشکیل شورای گفتگو و همچنین کارگروه دریا با مشارکت فعالان صنعت شیلات اقدام کرد

دیدگاه خود را بیان کنید