محکومیت مالکان شناور صیادی در تعزیرات حکومتی گناوه

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۳ بازدید

محکومیت مالکان شناور صیادی در تعزیرات حکومتی گناوه
خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده مالکان شناور صیادی به جرم عرضه خارج از شبکه 13 هزار لیتر نفت گاز در تعزیرات حکومتی گناوه رسیدگی و رای صادره اجرا شد.
وی افزود: بازرسی ماموران انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک فروند شناور صیادی مقدار 13 هزار لیتر نفت گاز مازاد بر سهمیه کشف و با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: شعبه با احضار متهمان و استماع دفاعیات آنان و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر استرداد نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 490 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد و رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.
وی در ارتباط با خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی دیر بیان کرد: پرونده فردی که اقدام به خرید مقدار بیش از 2 هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دیر مورد رسیدگی قرار گرفت.
احمدی ادامه داد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 25 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ارتباط با جریمه خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی بوشهر نیز بیان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر در گزارشی اعلام کرد راننده یکدستگاه خودرو سواری وانت اقدام به خرید مقدار یک‌هزار و 250 لیتر نفت گاز از خارج از شبکه کرده است و بر اساس گزارش اعلامی پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.
احمدی ادامه داد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد

دیدگاه خود را بیان کنید