مشکلات سایت پرورش میگو کولغان بندرعباس رفع می شود

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۶۲ بازدید


خبرنگار مهر، سید پرویز محبی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران از ظرفیت های آبزی پروری استان هرمزگان، عنوان کرد: در سفر معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران به هرمزگان سیاست گذاری مرکز توسعه آبزیان کلاهی به عنوان مرکز تخصصی بازسازی ذخایر آبزیان جنوب کشور صورت گرفت.
وی تصریح کرد: در بازدید از سایت پرورش میگو کولغان در شهرستان بندرعباس نیز به برق رسانی به این سایت، عملیاتی شدن و به تولید رساندن آن در سال 93 تاکید شد.
مدیرکل شیلات هرمزگان در رابطه با بازدید از سایت پرورش میگوی هنگام واقع در شهرستان قشم نیز، عنوان کرد: در این بازدید و طی جلسه ای در رابطه با واگذاری سایت پرورش میگوی هنگام به بخش خصوصی نیز تصمیماتی گرفته شد که امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.
وی افزود: شیلات هرمزگان همچنین در بازدید از طرح تکثیر ماهیان دریایی بندر معلم نسبت به خرید بچه ماهی در راستای بازسازی ذخایر و پرورش در قفس ابراز آمادگی کرده است.
محبی خاطرنشان کرد: تاکید بر بهره برداری از سایت کولغان بندرعباس در سال 93 و حل مشکل برق این سایت از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بوده است.
به گزارش مهر، معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران، مجری طرح توسعه پرورش ماهی در قفس شیلات ایران و مدیرکل دفتر امور میگو و آبزیان دریایی شیلات ایران از ظرفیت های آبزی پروری استان هرمزگان طی سفری دو روزه بازدید کردند.
معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران در این سفر دورزه به استان هرمزگان از مجتمع درحال احداث 1400 هکتاری پروش میگو بندرچارک، طرح تکثیر ماهیان دریایی بندر معلم،مجتمع پرورش میگوی سایه خوش و هنگام، مرکز تکثر ماهیان درایی در حال احداث جزیره قشم و دیگر پتانسیل ها آبزی پروری هرمزگان بازدید کرد

دیدگاه خود را بیان کنید