توسعه طرح‌های آبزی‌پروری در شهرستان گناوه

چهار‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۷ بازدید


رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: شهرستان ساحلی گناوه با داشتن امکانات لازم برای توسعه آبزی پروری از جمله ساحل ومراکز و تاسیسات تولید آبزیان زمینه توسعه طرح‌های آبزی پروری دارد
داراب عرب شامگاه دوشنبه در نشست با استانداربوشهر با بیان اینکه شهرستان گناوه در بسیاری از بخش‌ها دارای مشکلات است اظهار کرد: شهرستان بندری و تجاری گناوه هر چند درلفظ بندر تجاری است ولی به واقعیت هنوز از اسلکه تجاری مناسب بی‌بهره است.

وی مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: جوانان این مرز و بوم با داشتن مهارت‌ها و تحصیلات دانشگاهی به سبب اشتغال لازم با شغل‌های کاذب روی می آورند که لازم است به اشتغال جوانان توجه ویژه شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه به طرح جمع‌‌آوری فاضلاب گناوه اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری فاضلاب سالهاست دراین شهر درحال اجراست ولی مدتهاست که به سبب نبود اعتبارات متوقف است که تسریع در اجرای آن و بهره‌برداری کامل از این طرح بسباری از مشکلات زیرساخت شهری و بهداشتی حل و فصل و چهره نازیبای شهر را برطرف می‌کند.

عرب، برتوسعه طرح‌های گازرسانی به روستاهای شهرستان گناوه تاکید کرد و گفت: بهره‌مند بودن روستائیان از طرح گازرسانی یک حق مسلم است که باید این مهم توسعه یابد.

وی به قابلیت‌های گردشگری گناوه اشاره کرد و با بیان اینکه این شهربندری آوازه جهانی دارد گفت: حضورپرحجم مسافران ازاقصی نقاط ایران به شهر گناوه نیازمند توجه به طرح‌های گردشگری دارد که باید به این مهم توجه جدی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه بر توسعه طرح‌های کشاورزی گناوه تاکید کرد و افزود: این شهرستان از اراضی کشاورزی مهمی برخوردار است که اجرای طرح‌های ابرسانی می‌تواند اراضی این شهرستان را متحول کند.

عرب با تاکید برتوجه به طرح‌های آبزی پروری گفت: شهرستان ساحلی گناوه با داشتن امکانات لازم برای توسعه آبزی پروری از جمله ساحل ومراکز و تاسیسات تولید آبزیان زمینه توسعه طرح‌های آبزی پروری دارد
منبع : عرش نیوز

دیدگاه خود را بیان کنید