ماهی‌های سایت پرورش آزادگان به سرقت می‌روند

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۹۰ بازدید

ماهی‌های سایت پرورش آزادگان به سرقت می‌روند
عضو هیئت مدیره تعاونی پرورش ماهی آزادگان از بلاتکلیفی پرورش‌دهندگان ماهی خبر داد و گفت: ماهی‌های بزرگترین سایت پرورش ماهی خاورمیانه به‌طور شبانه سرقت می‌شود
علیرضا عزیزیان در اهواز با اشاره به اینکه مدتی است اداره کل شیلات خوزستان بدون مدیرکل است و کارها توسط سرپرست پیگیری می‌شود، اظهار کرد: این موضوع و معرفی مدیرکل شیلات باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
وی با اشاره به ناامنی‌هایی که جدیدا در مجتمع پرورش ماهی آزادگان ایجاد شده است افزود: این مجتمع به نوعی بزرگترین سایت پرورش ماهی خاورمیانه است اما تولیدکنندگان آن در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
عضو هیئت مدیره تعاونی پرورش ماهی آزادگان تصریح کرد: مدتی است برخی به طور شبانه وارد مجتمع می‌شوند و ضمن اینکه از مجتمع سرقت کرده، ما را تهدید می‌کنند.

عزیزان اضافه کرد: چند روز پیش نیز در کانال اصلی آب مجتمع، سم ریخته‌اند که مشخص نیست کار کیست و فقط هدفشان ضربه به اقتصاد تولیدکنندگان است.

وی در پایان، از استاندار خوزستان و مسئولان مرتبط خواست با توجه به آثار زیانباری که برای پرورش دهندگان ماهی ایجاد شده، در اسرع وقت مدیرکل شیلات خوزستان را معرفی کنند تا پیگیر مشکلات ما باشد و از بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید