حفاظت از ذخایر آبزی مستلزم همکاری همه ارگان‌ها است

چهار‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۴ بازدید

حفاظت از ذخایر آبزی مستلزم همکاری همه ارگان‌ها است
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات سیستان و بلوچستان گفت: حفاظت از ذخایر آبزی مستلزم همکاری همه بخش‌ها و ارگان‌ها بوده و جامعه صیادی را می‌طلبد
به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان، مهرداد میرزایی در جلسه هم‌اندیشی در خصوص حفاظت از ذخایر آبزیان در آب‌های سرزمینی و مقابله با ادوات صید غیرمجاز اظهار داشت: حفاظت از ذخایر آبزی مستلزم همکاری همه بخش‌ها و ارگان‌ها بوده و به کمک خود جامعه صیادی نیاز است.
وی افزود: باید ابتدا فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود و تنها شیلات، دریابانی و محیط زیست نمی‌توانند از طریق اعمال زور و قدرت به نتیجه مناسب و دلخواه دست یابند.
میرزایی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری باید با ایجاد همدلی و همزبانی بین شیلات، دریابانی و جامعه صیادی از این نعمت خدادادی حراست کرد.

وی برای تحقق این موضوع از جامعه صیادی خواست تا به مدت سه ماه در حوزه ساحل تورریزی نکنند و برای صید از روش قلاب استفاده کرده یا خارج از حوزه ساحلی توراندازی کنند.

میرزایی تصریح کرد: یگان حفاظت منابع شیلات استان باید بیش از پیش دقت کرده و هیچ کوتاهی یا تخلفی از هیچ کس قابل قبول نبوده و با متخلفان به شدت برخورد شود
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید