مرکز سرمایه‌گذاری آبزی‌پروری در استان بوشهر تشکیل شده است

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۷ بازدید

مرکز سرمایه‌گذاری آبزی‌پروری در استان بوشهر تشکیل شده است
نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت استان بوشهردربخش آبزی‌پروری و مرکز سرمایه‌گذاری آبزی‌پروری دراستان راه‌اندازی شده است
حجت‌الاسلام سید مهدی پورفاطمی شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیران شیلات ایران وپرورش دهندگان آبزیان با بیان اینکه استان بوشهرخود را برای توسعه همه جانبه در کشور آماده می کند اظهار کرد: لازم است مدیران و مسئولان استان همه جوانب توسعه را در نظر بگیرند .
وی با اشاره به مهیا بودن همه ظرفیت‌های لازم در بخش آبزی‌پروری در استان بوشهر گفت: باید دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی زمینه سرمایه گذاری هرچه بهتراین بخش را فراهم کنند.
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس از راه‌اندازی مرکز جذب سرمایه‌گذاری آبزی‌پروری در شهرستانها خبرداد و افزود : دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان همکاری و همراهی لازم داشته باشند و از ایجاد مشکل در مجوز سرمایه گذاری برای این بخش خود داری کنند.
پورفاطمی ابرازامیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی وبانک‌ها بتوانند با مشارکت هم زمینه حضور سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی بیش از پیش استان فراهم کنند.
وی با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز پرورش ماهیان دریایی در استخرهای متراکم زمینی منطقه چاه پهن تنگستان گفت: این مرکز قادر است سالانه 750 تن ماهی از نوع سیباس تولید کند.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه سرمایه‌گذاران و صیادان به توسعه بخش آبزی‌پروری خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این مرکز پرورشی که 80میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده بازگشت سرمایه درکوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید