بنادر استان بوشهر توسعه می‌یابند

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

بنادر استان بوشهر توسعه می‌یابند
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارتقای گمرکات عسلویه و نخل‌تقی گفت: بنادر استان بوشهر توسعه یابند
مصطفی سالاری در نشست با مسئولان گمرک و بنادر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه بنادر و گمرکات است که لازم شاهد توسعه بیش از بیش این بخش‌ها باشیم
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین بنادر، شیلات و استانداری بوشهر برای برطرف شدن مشکلات اعتباری بندر لاور ساحلی خاطرنشان ساخت: ساختمان منطقه امام حسن(ع) در دیلم نیز باید مستقر شود.
ایجاد اسکله خورخان در شهرستان دیر
استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات اسکله در شهرستان دیر، تصریح کرد: ایجاد اسکله خورخان در این شهرستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که لازم است به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه انتقال ساختمان گمرک دلوار به محل اسکله یکی از مطالبات مهم مردم این شهر است، افزود: گمرک تجاری دلوار به اسکله این بندر منتقل می‌شود که این مهم با همکاری و مشارکت مردم صورت می پذیرد.
سالاری با بیان اینکه در استان بوشهر هم‌اکنون 11 بندر فعال هستند و دارای امکانات و تجهیزات هستند که باید تلاش لازم برای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت این بنادر صورت بگیرد.
لزوم ارتقای گمرکات نخل‌تقی و عسلویه
وی بر لزوم ارتقای گمرکات نخل‌تقی و عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: تبدیل گمرکات نخل تقی و عسلویه از ملوانی به تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث رونق این بنادر می‌شود.
سالاری از احداث ساختمان مناسب برای ارتقای درجه گمرکی نخل‌تقی از ملوانی به تجاری خبر داد و افزود: با همکاری شهرداری این منطقه ساختمانی برای استفاده این دو شهر احداث می‌شود
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید