5 طرح پرورش ماهی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۳ بازدید

5 طرح پرورش ماهی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد
معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: پنج طرح پرورش ماهی در شورای برنامه ریزی استان چهار محال و بختیاری تصویب شد
اسماعیل عامری گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی اظهار داشت: طرح های پرورش ماهی در شهرستان های کیار، اردل و لردگان بوده است که مورد تائید اعضای شورای برنامه ریزی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: طرح پرورش ماهی که در شهرستان کیار واقع است با شش هزار متر مربع تصویب شده است.
عامری با اشاره به اینکه دو طرح پرورش ماهی نیز در شهرستان اردل بوده است، اذعان داشت: یکی از این طرح ها با مساحت دو هزار و 600 متر مربع و طرح دیگر با مساحت دو هزار و 300 متر مربع است که با اجرای طرح موافقت به عمل آمده است.
معاون برنامه ریزی استاندار چهار محال وبختیاری یادآور شد: طرح پرورش ماهی که در شهرستان لردگان واقع است با مساحت یک هزار و 300 متر مربع است.
عامری بیان داشت: طرح های پرورش ماهی مجوزهای لازم را باید از محیط زیست و دیگر دستگاه های مربوطه بگیرند و از وقوع بیماری در دیگر مزارع پرورش ماهی نیز جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: باید قبل از اجرای این طرح ها اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از وقوع آلودگی در آن منطقه و شیلات به عمل آید.
پنج طرح مرغداری و سه طرح مربوط به طوبی مورد تصویب شورای برنامه ریزی قرار گرفت
رئیس جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: پنج طرح مرغداری و سه طرح مربوط به طوبی مورد تصویب شورای برنامه ریزی چهار محال و بختیاری قرار گرفت.
رستم غیبی اظهار داشت: یک طرح در بروجن، یک طرح در اردل و یک طرح در سامان که از طرح های مربوط به طوبی است مورد تصویب شورای برنامه ریزی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: زمین های طرح های طوبی از منابع ملی هستند که لازم است مجوز های لازم برای اجرای این طرح گرفته شود.
غیبی عنوان کرد: تمامی مجوز های لازم برای اجرای این طرح در کارگروه گرفته شده است و امروز در شورای برنامه ریزی نیز مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
وی اذعان داشت: طرحی طوبی که در شهرستان اردل واقع شده است با مساحت هشت هزار و 600 متر مربع است و طرحی که در شهرستان بروجن واقع شده است 4،54 هکتار و طرحی که در شهرستان سامان واقع شده است 4،7 هکتار وسعت دارند.
رئیس جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری گفت: طرح های مرغداری در شهرستان های لردگان، اردل، کوهرنگ، کیار و فارسان است.
غیبی تصریح کرد: طرح مرغداری که در شهرستان لردگان مورد ارزیابی قرار گرفت در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع بود که تصویب شد.
وی ادامه داد: طرح مرغداری در شهرستان های اردل، کوهرنگ، لردگان و کیار هرکدام به طور جداگانه در زمین هایی با مساحت هشت هزار متر مربع است که با اجرای این طرح ها موافقت به عمل آمده است.
وی بیان داشت: طرح مرغداری در شهرستان فارسان نیز با مساحت پنج هزار و 500 متر مربع مورد تصویب شورای برنامه ریزی استان قرار گرفت
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید