وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت و گو می کند

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۱ بازدید

وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت و گو می کند
وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان با سفر به تهران ، روز یکشنبه 18 خرداد ماه با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و در باره همکاری های دو کشور در زمینه های کشاورزی و شیلاتی گفتگو میکند .
آقای دکتر فواد بن جعفر السجوانی وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان با سفر به تهران،روز یکشنبه 18 خرداد ماه با مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و درباره همکاری های دو کشور در زمینه های کشاورزی و شیلاتی گفت و گو می کند.

وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان عصر امروز با دکتر صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران ملاقات و در مورد همکاری های دو کشور در زمینه فعالیت های صید و صیادی،تحقیقات شیلاتی و تکثیر و پرورش آبزیان گفت و گو می کند.
براساس این گزارش، دکتر فواد بن جعفر السجوانی همچنین با دکتر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی دیدار و پیرامون همکاری های دو کشور بحث و تبادل نظر خواهد کرد.
بر پایه این گزارش،بازدید از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی،بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و برگزاری نشست تخصصی با بخش های غیر دولتی مرتبط با کشاورزی و شیلات از دیگر برنامه های سفر 3 روزه وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان و هیات همراه به ایران است
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت

دیدگاه خود را بیان کنید