بازديد وزير کشاورزي و شيلات عمان از مراکز تحقيقات کشاورزي البرز

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

بازديد وزير کشاورزي و شيلات عمان از مراکز تحقيقات کشاورزي البرز
وزیر کشاورزی و شیلات عمان پیشرفت ایران در زمینه فعالیتهای علمی کشاورزی را زمینه ساز همکاری هر چه بیشتر این دو کشور دانست.

صبح امروز فواد جعفرالسجوانی وزیر کشاورزی و شیلات کشور عمان با هیئت همراه از مرکز بیوتکنولوژی ایران ، مرکز پژوهشهای تحقیقاتی کشاورزی هسته ای کرج و سرم سازی رازی بازدید کرد .

وزیر عمان پس از بازدید از این مراکز با عرض تبریک به کشور ایران به علت وجود این مراکز تحقیقاتی و ازمایشگاهی و پژوهشگران جوان این امکانات را نشانگر پیشرفت چشمگیر ایران د ر زمینه های علمی و کشاورزی دانست .
وی گفت : این بازدید زمینه خوبی برای همکاری علمی و اقتصادی است که در اولویت برنامه همکاری ما با ایران و بازدید دانشمندان کشور عمان از این مراکز علمی و تحقیقاتی خواهد بود .
دکتر مقیسه مسئول پژوهشگاه کشاورزی هسته ای کرج گفت : در زمینه تجاری سازی و ترویج دستاوردهای علمی می توانیم با کشور عمان تبادل علمی داشته باشیم در این بازدید دستاوردهایی چون فن اوری هسته ای در محصولات غذائی ، تکنیک هسته ای در عقیم سازی افتهای گیاهی و در زمینه دام طیور رادیو واکسنها وتک جنسی کردن ماهیهای خاویاری برای بازدید کنندگان عمانی جالب توجه بود
منبع : واحد مرکزی خبر

دیدگاه خود را بیان کنید