سومین همایش ملی فناوری نانو در کشاورزی برگزار می شود

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۷ بازدید

سومین همایش ملی فناوری نانو در کشاورزی برگزار می شود
سومین همایش ملی فناوری نانو درکشاورزی هشتم و نهم اردیبهشت ماه 1394 با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی٬ برگزار می شود.
همایش ملی فناوری نانو در کشاورزی از جمله همایش های مورد تایید ستاد نانو برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان نامه های مرتبط با فناوری نانو محسوب می شود.
همایش ملی فناوری نانو در کشاورزی با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی از کاربرد فناوری نانو در زمینه های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی، ایجاد فضای تعامل وهم اندیشی علمی بین محققان و متخصصان مختلف در زمینه فناوری نانو برگزار می شود.
انعکاس یافته ها ونتایج تحقیقات انجام شده به بخش های مختلف اجرایی وزارت جهاد کشاورزی و بخش های خصوصی و جلب توجه اندیشمندان و سیاستگزاران نظام به اهمیت استفاده از فناوری های نوین در حل معضلات و مشکلات بخش کشاورزی کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

فناوری نانو و تولیدات گیاهی، فناوری نانو و گیاهان دارویی، فناوری نانو و تولیدات دامی، فناوری نانو در آب و خاک، فناوری نانو در منابع طبیعی، فناوری نانو در محیط زیست، فناوری نانو در شیلات، نانو زیست فناوری، فناوری نانو و علوم و صنایع چوب و کاغذ، فناوری نانو و ماشین های کشاورزی و صنایع غذایی، اخلاق، ریسک پذیری و استاندارد سازی در فناوری نانو و جنبه های اقتصادی و اجتماعی فناوری نانو در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از محورهای این همایش است.

درمدت زمان برگزاری این همایش چند کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

علاقمندان فرصت دارند چکیده مقالات خود را تا تاریخ 30 دی ماه 1393 به دبیر خانه همایش ارسال کنند.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید