انتصاب سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۰ بازدید

انتصاب سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران
ایران با صدور حکمی توسط آیت ا... حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین سعیدیان به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران منصوب شد.
در حکم انتصاب سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران چنین آمده است:
حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسین سعیدیان
سلام علیکم؛
با توجه به سوابق علمی و فضل و کمال معنوی و تجربیات مفیدی که در شما وجود دارد جناب عالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات ایران منصوب می نمایم، تا با همکاری و هماهنگی ریاست محترم سازمان و مدیران و عموم نیروهای خدمت گذار در جهت تقویت مبانی اعتقادی و تعالی امور معنوی و تحقق منویات مقام معظم رهبری «دام ظله العالی» و کمک به اهداف سازمان موفق باشید.
خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مستطاب عالی از خداوند متعالی مسئلت دارم.
گفتنی است پیش از این حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرضا دغاغله عهده دار این مسئولیت بود که در سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان عهده دار این مسئولیت شدند.

« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقا دکتر عبدالرضا دغاغله

سلام علیکم؛
احتراماً ، مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را نسبت به خدمات و تلاش های جناب عالی در طول سالیان تصدی مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه (مدظله العالی) در سازمان شیلات ایران ابراز می دارم. بدون شک نتایج زحمات شما در عرصه شیلات و آبزیان کشور به ویژه امور معنوی و مذهبی همواره به عنوان یک سند افتخار آمیز ثبت می شود.امیدوارم در سالی که بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) سال اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته و همگام و همسو با سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید شاهد موفقیت های روزافزون جناب عالی باشیم.
دکتر حسن صالحی
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید