ظرفیت‌های شیلاتی می‌تواند محور توسعه جاسک باشد

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

ظرفیت‌های شیلاتی می‌تواند محور توسعه جاسک باشد
مدیرکل شیلات هرمزگان با بر شمردن ظرفیت‌های شیلاتی شهرستان جاسک گفت: ظرفیت‌های شیلاتی می‌تواند محور توسعه این شهرستان باشد
مدیرکل شیلات هرمزگان پس از بازدید میدانی از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شیلاتی شهرستان جاسک با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
سیدپرویز محبی در این دیدار با برشمردن ظرفیت‌های شیلاتی شهرستان جاسک گفت: ظرفیت‌های شیلاتی می‌تواند محور توسعه شهرستان جاسک باشد.
وی با بیان اینکه شهرستان جاسک با برخورداری از جامعه صیادی چهار هزار و 700 نفری نقش مهمی در صید و صیادی هرمزگان دارد، گفت: این شهرستان مجموعا از 700 فروند شناور صیادی بهره‌مند است.
محبی با بیان اینکه شهرستان جاسک در تعامل بین صیادان و اداره کل شیلات هرمزگان بسیار خوب عمل کرده است، ادامه داد: این شهرستان با 22 تعاونی صیادی بیشترین میزان تعاونی‌های صیادی را در بین شهرستان‌های استان هرمزگان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با تاکید بر اینکه شهرستان جاسک در حوزه آبزی‌پروری نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: مراکز تکثر میگوی جاسک و همچنین مزارع پروش میگو این شهرستان در حال حاضر از نظر کمی و کیفی مسیر رشد و توسعه را به صورت مطلوبی طی می‌کنند.

وی افزود: در بحث پروش ماهی در قفس نیز شهرستان جاسک، از شهرهای پیشرو در این صنعت است که تاکنون گام‌های خوبی در این مسیر برداشته است.

گفتنی است در ادامه این سفر مدیرکل شیلات هرمزگان با صیادان و آبزی‌پروران این منطقه از نزدیک دیدار خواهد کرد.
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید