ضرورت آشنایی مدیران تعاونی پره صیادی با قوانین صید

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۷۱ بازدید

ضرورت آشنایی مدیران تعاونی پره صیادی با قوانین صید
رئیس اداره شیلات لنگرود ضرورت آشنایی مدیران تعاونی پره صیادی با قوانین صید را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی برگزار شده است.
ابوالقاسم حسن‌دوست در چهارمین دوره آموزشی یک‌روزه آشنایی مدیران تعاونی‌های پره صیادی با قوانین حقوقی و قضایی در این شهرستان اظهار کرد: این دوره با حضور 25 نفر توسط اداره شیلات لنگرود در محل کمپ صیدگاه پره‌‌چاف به اجرا گذاشته شد.
رئیس اداره شیلات لنگرود ادامه داد: این دوره با مشارکت مدیران‌عامل و اعضای هیئت مدیره سه شرکت تعاونی پره شهید رجایی، پره چاف گیلان و پره ماهیگیران اسلامی چاف در محل کمپ صیدگاه پره چاف گیلان واقع در شهر چاف و چمخاله برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مدیران تعاونی‌ها با قانون حفاظت از منابع در زمینه حفظ ذخایر دریای خزر، آشنایی با حریم تعاونی پره و چگونگی حفظ و حراست از حریم تعاونی‌ها عنوان کرد.

حسن‌دوست تصریح کرد: حفاظت از منابع شیلات در ارتباط با حفظ و حراست از حریم تعاونی‌ها و نحوه تنظیم شکایت از صیادان متجاوز به حریم تعاونی‌های پره از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای دوره‌ها توسط اداره شیلات لنگرود به منظور ارتقای آگاهی و اطلاع‌رسانی از طریق آموزش به مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره، عملکرد کمی و کیفی تعاونی‌های صیادی پره برای بهره‌وری بهینه افزایش می‌یابد.
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید