واحدهای تولیدی خوراک دامو آبزیان هر ۳ ماه یکبار بازرسی می شوند

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۴ بازدید

واحدهای تولیدی خوراک دامو آبزیان هر ۳ ماه یکبار بازرسی می شوند
معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین گفت: در راستای ساماندهی واحدهای تولیدی خوراک دام این واحدها هر ۳ ماه یکبار توسط کارشناسان بازرسی می شوند.
علی اکبرشاهی در جمع رسانه های گروهی استان بیان کرد: از آنجا که خوراک در صنعت پرورش دام و طیور و آبزیان از نقطه نظر بهداشتی و اقتصادی سهم بسزایی در پرورش و تولید دام سالم را دارا است، لذا ساماندهی واحدهای تولید خوراک دام از جمله اهداف این اداره کل است.
وی اعلام داشت: استان قزوین با دارابودن ۱۰ واحد تولید خوراک دام و آبزیان مجاز و دارای پروانه بهداشتی دامپزشکی دارای نقش مهمی در تامین خوراک واحدهای صنعتی و اقتصاد ملی کشور است.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوين اذعان داشت: در همین راستا اداره کل دامپزشکی استان قزوین در مرحله اول با شناسایی واحدهای تولید خوراک دام غیر مجاز با صدور اخطاریه نسبت به ارائه فرصت شش ماهه براي اخذ پروانه بهداشتی اقدام نموده است.

اكبر شاهي تصريح كرد: با توجه به ضرورت کنترل محصولات تولیدی كارخانجات توليد خوراك دام، برنامه بازديد و نمونه برداری هر ۳ ماه یکبار از این واحدها توسط كارشناسان دامپزشكي در دستور کار این اداره کل قرارگرفته است.

در ادامه این نشست وحید کشاورز معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی گفت: كارگروه توسعه مديريت و كميته هاي تخصصی زير مجموعه اين کارگروه با صدور ابلاغ توسط مدير كل دامپزشكي استان قزوين در مجموعه دامپزشكي استان قزوين ايجاد شده است.

وی ادامه داد: بنا به اعلام معاون توسعه مديريت و منابع اداره كل دامپزشكي استان قزوين كارگروه توسعه مديريت اداره كل که جايگزين كميته تحول اداري مي گردد در راستاي اصلاح نظام اداري و با هدف تسهيل در اجراي نقشه راه اصلاح نظام اداري و تحقق اهداف آن تشکیل می گردد.

كشاورز در ادامه مسائل و مشكلات پيرامون اجراي هر يك از برنامه هاي مندرج در نقشه راه اصلاح نظام اداري و تصميم گيري و حل آن را از دستور جلسه هاي اصلي اين كارگروه اعلام نمود و كميته هاي تخصصي زیر مجموعه این کارگروه را به این شرح اعلام کرد: کمیته سرمایه انسانی، کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، کمیته مدیریت عملکرد از جمله زیر مجموعه های این کارگروه است
منبع: مهر

دیدگاه خود را بیان کنید