فعالیت 180 مزرعه پرورش ماهی در اردل

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۴ بازدید

فعالیت 180 مزرعه پرورش ماهی در اردل
فرماندار اردل گفت: در حال حاضر 180 مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان فعال است.
محمد نوذری در شهرکرد، با گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی طی این سال‌ها واقعا خدمات ارزشمندی به نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان اردل ارائه کرده است.
وی افزود: در حال حاضر در تمامی روستاهای شهرستان اردل خانه بهداشت و درمان وجود دارد و بیمارستان این شهرستان یکی از بیمارستان‌های مجهز و خوب در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود
نوذری بیان داشت: در حال حاضر در زمینه آب شرب تمامی روستاها و نقاط دوردست این شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند و در زمینه مدارس نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف این شهرستان در مدارس به اهتزاز درآمده است و مشکلی در زمینه مدارس و سیستم آموزشی در این شهرستان وجود ندارد.

فرماندار اردل گفت: قبل از انقلاب راه‌های ارتباطی این شهرستان با مشکل مواجه بود ولی در حال حاضر از دو مسیر کارون4 و تونل فارسان – بازفت – مسجد سلیمان به جاده خوزستان دسترسی دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 70 درصد مردم در شهرستان اردل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در زمینه ارتباط خط موبایل و ماهواره نیز هیچ مشکلی در شهرستان اردل وجود ندارد.

نوذری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 180 مجتمع شیلات ماهی در شهرستان اردل فعال هستند که نقش مهمی در توسعه و اشتغال این شهرستان دارند و خانواده‌های بسیاری از این طریق معاش زندگی خود را تامین می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: در زمینه کشاورزی نیز شهرستان اردل وضعیت مناسبی دارد و باید گفت که اساس و پایه این شهرستان بر اساس فعالیت‌های کشاورزی و شیلات است که در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی مناسب زمینه را برای گسترش فعالیت‌های این دو بخش فراهم کنیم.

فرماندار اردل خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز در دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی مناسبی در زمینه‌های مختلف در این شهرستان افتتاح شده که این امر در راستای برطرف کردن مشکلات مردم این شهرستان تاثیر بسزایی دارد و در تلاش هستیم تا زمینه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان را در اولین فرصت فراهم کنیم
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید