تصویب لایحه موافقتنامه همکاری درخصوص آب و هواشناسی دریای خزر

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

تصویب لایحه موافقتنامه همکاری درخصوص آب و هواشناسی دریای خزر
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از بررسی و تصویب کلیات و جزییات لایحه موافقتنامه همکاری درخصوص آب و هواشناسی دریای خزردر کمیسیون متبوعش خبر داد.
سیدمحمدسادات ابراهیمی در تشریح جزییات جلسه امروز یک شنبه(27 اردیبهشت) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از بررسی و تصویب کلیات و جزییات لایحه موافقتنامه همکاری درخصوص آب و هواشناسی دریای خزردر کمیسیون متبوعش خبر داد.
نماینده مردم شوش و گتوند درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون کشاورزی مجلس، از انتخاب 9 نفر از اعضای کمیسیون متبوعش جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح یک فوریتی ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها خبر داد و گفت: 9 نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس برای همکاری در خصوص طرح مذکور در قالب کمیسیونی مشترک از اعضای کمیسیون شوراها، اجتماعی و عمران انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریایی ناشی از تخلیه پسماند و سایر مواد نیز در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار داشت که نمایندگان با تصویب کلیات و جزییات آن موافقت کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، همچنین از بررسی موضوع ربوده شدن صیادان ایرانی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان حوزه شیلات خبر داد و گفت: با بحث های صورت گرفته مشخص شد رایزنی ها برای آزادسازی آنان در حال انجام است./
منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید