پرواز مولاژها به ایران اکسپوی 2015 میلان در ایتالیا

سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۲ بازدید

پرواز مولاژها به ایران اکسپوی 2015 میلان در ایتالیا
پرواز مولاژهای ماهی های خاویاری ، آزاد ماهیان و قزل آلا به ایران اکسپوی 2015 میلان در ایتالیا
تعداد شش مولاژ زیبا و چشم نواز ماهی های خاویاری، آزاد ماهیان و قزل آلا با هماهنگی روابط عمومی سازمان شیلات ایران عازم نمایشگاه شش ماهه ایران اکسپوی 2015
iran expo Milan 2015) ) در شهر میلان شدند.
علیرضا کیهان پور رئیس روابط عمومی شیلات ایران با اعلام این خبر افزود:
این ماهی ها شامل فیل ماهی، اوزون برون، آزاد ماهی دریای خزر، قزل آلای رنگین کمان، قزل آلای خال قرمز و قزل آلای طلایی بودند که پس از سفارش و آماده شدن با هماهنگی به عمل آمده با پرواز هواپیمایی ایران به ایتالیا ارسال شدند.
وی گفت: این نمایشگاه که شامل غرفه متنوع جمهوری اسلامی ایران هم می باشد به مدت شش ماه در میلان ایتالیا برقرار است و روز دهم اردیبهشت سال جاری که مصادف با روز ملی خلیج فارس است افتتاح خواهد شد.
کیهان پور در ادامه گفت: از حدود 5/1 سال پیش ستاد بخش کشاورزی این نمایشگاه در محل وزارت جهادکشاورزی تشکیل شده بود و طی این مدت حدود 15 جلسه برگزار شد.
وی افزود: این ستاد با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از ساعت ها بحث های کارشناسی تصمیم گرفت که برندهای ویژه بخش کشاورزی در هر حوزه خاص در نمایشگاه ایران اکسپوی 2015 میلان نمایش داده شود. کیهان پور تصریح کرد علاوه بر این مولاژهای زیبا و دست ساز با هماهنگی انجام شده خاویار و میگوی کشورمان نیز توسط صادرکننده ایرانی مقیم ایتالیا در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
وی اظهار امیدواری نمود پس از مراسم اختتامیه شاهد ارسال گزارش های متنوعی از غرفه شیلات از ایتالیا باشم. کیهان پور گفت: با همکاری معاونت توسعه آبزی پروری به ویژه کارشناسان این معاونت آقایان مهندس مکرمی، مهندس طهوری و مهندس شیری متون علمی و گزارشات علمی ضمیمه نیز در قالب برچسب (لیبل) آماده شد که این برچسب ها حسب مورد زینت بخش این نمایشگاه شش ماهه است .
وی در پایان گفت: نمایشگاه های اکسپو هر پنج سال یکبار در یک کشور خاص برگزار می شود که نمایشگاه قبلی در کشور چین بود که با توجه به ضعف های نمایشگاه قبلی امیدوارم با تمهیدات انجام شده و تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید و وزارتخانه های صنعت، معدن، تجارت و جهادکشاورزی با توجه به امکانات شاهد افزایش بازدید و رشد کمی و کیفی این نمایشگاه به ویژه آشنایی بازدیدکنندگان کشورهای مختلف با ماهی ها و محصولات بومی و خاص زیست بوم آبی ایران عزیز باشیم.
منبع: روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید