واحدهای آبزی پروری در قزوین توسعه یابد

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۰ بازدید

واحدهای آبزی پروری در قزوین توسعه یابد
استاندار قزوین گفت: در راستای توسعه و گسترش فعالیت آبزی پروران در استان قزوین باید اقدامات لازم انجام و واحدهای آبزی پروری در قزوین فعال شود.
مرتضی روزبه در نشست با مدیران و معاونان جهاد کشاورزی و آبزی پروران استان قزوین که در سالن جلسات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای توسعه و گسترش فعالیت آبزی پروران در استان قزوین باید اقدامات لازم انجام و واحدهای آبزی پروری در قزوین فعال شود.
وی بیان کرد: با توسعه و گسترش فعالیت آبزی‌پروران و افزایش تولید ماهی در استان، میزان سرانه مصرف ماهی در بین شهروندان نیز افزایش می‌یابد که این امر در ارتقاء سلامت مردم و جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف نقش بسزایی دارد.
استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه تولید و پرورش آبزیان برخوردار است که از این ظرفیت‌ها باید استفاده بهینه صورت بگیرد و مدیران و مسئولان توسعه واحدهای آبزی‌پروری را از اولویت‌های مهم کاری خود قرار دهند.

روزبه با اشاره به اهمیت توسعه پرورش آبزیان در استان قزوین خاطرنشان کرد: توسعه تولید و پرورش آبزیان اثرات مطلوبی از جمله رونق اقتصادی، اشتغالزایی، ارتقاء سلامت شهروندان در پی دارد که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط و آبزی‌پروران قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که باید در زمینه توسعه آبزی‌پروری در استان صورت بگیرد، برندسازی تولید ماهی در الموت است که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان قرار بگیرد و بسترهای لازم در این زمینه فراهم شود.
منبع: مهر

دیدگاه خود را بیان کنید