طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر اجرا می‌شود

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۳۹ بازدید

طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر اجرا می‌شود
مدیرعامل گروه صنعتی پلیمر استان بوشهر گفت: طرح پرورش ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری دشتستان تدوین شده است که با پرداخت تسهیلات لازم ۹۵ میلیارد تومان در اجرای این طرح سرمایه‌گذاری می‌شود.
محمد وطن‌دوست در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان بوشهر با اشاره به اینکه صنعت یکی از بخش‌هایی است که نقش مهم و تاثیرگذاری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دارد اظهار داشت: اجرای طرح‌های صنعتی می‌تواند کمک بزرگی به دادگستری و نیروی انتظامی در راستای کاهش جرائم و افزایش درآمدزایی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر داری ظرفیت‌های مهم در حوزه کشاورزی، پرورش آبزیان و صنعت است تصریح کرد: گروه صنعتی پلیمراستان بوشهر از سال 1362 تاکنون طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت اجرا کرده است که نقش مهمی در اشتغال، افزایش تولیدات داخلی و صادرات محصولات دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی پلیمراستان بوشهراز اجرای طرح پرورش ماهی درقفس در استان بوشهر خبرداد و افزود: اجرای این طرح که نیاز به مشارکت و همکاری بیشتر دست‌اندرکاران دارد نقش تاثیرگذاری در تولید، اشتغال و رونق منطقه دارد.

وطن‌دوست با بیان اینکه پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد رئیسعلی دلواری در منطقه شبانکاره دشتستان اجرا می‌شود افزود: طرح پرورش ماهی در قفس تدوین شده است که با پرداخت تسهیلات لازم 95 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح که پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی آن آغاز شود 500 شغل محقق می‌شود گفت: تولید ماهی در قفس در منطقه شبانکاره ضمن این رونق خاصی به این منطقه داده می‌شود زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی پلیمراستان بوشهر با اشاره به تولید 6 هزار تن ماهی در قفس در طرح یاد شده خاطرنشان کرد: برای پرورش ماهی در قفس 10 هکتاراز دریاچه سد رئیسعلی دلواری در اختیار گروه صنعتی پلیمر گذاشته می‌شود که می‌تواند سالانه 6 هزار تن ماهی تولید کند
منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید