چارت بندر صیادی بریس چابهار به اداره شیلات ارتقا می یابد

چهار‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۷۰ بازدید

چارت بندر صیادی بریس چابهار به اداره شیلات ارتقا می یابد
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به ظرفیت خوب بندر بریس چابهار، تشکیلات اداری این مجموعه به اداره شیلات بریس ارتقا پیدا می کند.
دکتر شاپور کاکولکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندر صیادی بریس چابهار افزود: فراهم بودن زیر ساختهای صیادی و بندری در بندر صیادی بریس قابلیت تبدیل شدن این مجموعه به اداره ملموس شده است و با توجه به این پتانسیلها و پیگیریهای جدی مدیرکل شیلات استان، در چارت جدید اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان این بندر به عنوان اداره پیش بینی خواهد شد.
به گفته وی هم اکنون این اقدام در مراحل پایانی اداری جهت تصویب به حوزه ریاست جمهوری ارسال شده و انشالله به زودی تصویب و به استان ابلاغ می شود.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات در ادامه این سفر به همراه دکتر رضوانی مشاور رییس موسسه تحقیقات شیلات ایران و دکتر افشارنسب مدیرکل بهداشت و بیماریهای موسسه تحقیقات شیلات ایران از سایت پرورش میگوی گواتر چابهاز نیز دیدن کردند.
این هیات شیلاتی در این بازدید وضعیت پرورش میگو را مناسب ارزیابی کرده و تصریح کردند: با توجه به دشواری خدمت در این منطقه و همچنین وجود ظرفیتهای مناسب آبزی پروری، کارگاه توسعه میگو نیز در چارت تفضیلی جدید دارای جایگاه مناسب تری بوده و ارتقا یافته است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات تاکید کرد: وضعیت شیلات نسبت به چند سال گذشته در این استان به خوبی رشد کرده و همدلی و صمیمیت موجود بین کارمندان و مردم این منطقه نسبت به دیگر مناطق کشور واقعاً مثال زدنی و نمونه بارز تحقق شعار سال جاری است.
دکتر کاکولکی افزود : با توجه به ظرفیتها و فرصتهای بسیار مناسب سرمایه گذاری که در زمینه های مختلف شیلاتی در این منطقه وجود دارد ، شیلات این استان نیز مستلزم ایجاد ساختار و تشکیلات جدیدی بود که انشالله زحمات همکاران و مردم سخت کوش این نقاط محروم کشور منتج به نتیجه می شود.
محسنعلی گلشنی سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از حضور این هیات عالی رتبه شیلاتی در منطقه ، با اشاره به اینکه با ابلاغ این چارت جدید وظایف ما سنگین تر خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: با تلاش بیشتر زمینه توسعه و اشتغال منطقه و کشور فراهم شود.
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید