40 درصد ظرفیت شیلاتی کشور در سیستان و بلوچستان است

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۷۱ بازدید

40 درصد ظرفیت شیلاتی کشور در سیستان و بلوچستان است
سرپرست شیلات سیستان و بلوچستان گفت: 40 درصد ظرفیت شیلاتی کشور در سیستان و بلوچستان وجود دارد و شیلات در خانواده‌های مردم این منطقه نفوذ یافته است.
محسن علی گلشنی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی این اداره کل اظهار داشت: توسعه شیلات استان سیستان و بلوچستان می‌تواند محور توسعه استان و شیلات کشور باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه 40 درصد ظرفیت شیلاتی کشور در این منطقه وجود دارد و شیلات در خانواده‌های مردم این منطقه نفوذ یافته لذا باید از تمامی ظرفیت‌های بیرونی و درونی در راستای بالفعل‌کردن این ظرفیت‌ها و توسعه استان و در نتیجه کشور استفاده که برای تحقق این مهم اولاً باید خودمان را باور داشته باشیم و نیروی انسانی ماهر و فعال داشته باشیم.
گلشنی ادامه داد: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی به عنوان یکی از مهمترین واحدهای پشتیبان در این اداره کل شیلات که انتظار داریم با توجه به تدوین سند توسعه شیلات استان بعنوان چراغ راه در راستای توسعه استان اقدام کند.

مهندس گلشنی افزود : انتظار می رود معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی این اداره اقدامات مؤثری جهت رفاه همکاران و نیروهای این اداره کل انجام داده و از تمامی ظرفیت‌های بیرونی و درونی جهت توسعه و اشتغال استان استفاده نماید.

در ادامه علی فاتحی جهانتیغ طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان بعنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی این اداره کل منصوب و از زحمات محمدرضا ده‌مرده ریگی در مدت تصدی این پست تقدیر شد همچنین محسن شهریاری به عنوان رئیس امور مالی، بهزاد امیری به عنوان سرپرست گروه بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان، عطاءالله رئیسی به عنوان مسئول بندر بریس و هادی غلامی پرندانی به عنوان مسئول بندر پزم معرفی شدند
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید