مرحوم گائینی یک جهادگر مخلص بود

جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۶۷ بازدید

مرحوم گائینی یک جهادگر مخلص بود
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرحوم «احمد گائینی» یک جهادگر مخلص به معنای واقعی کلمه بود
محمود حجتی عصر روز گذشته به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر مرحوم «احمد گائینی» مدیر عامل شرکت جهاد نصر کوثر و رئیس سابق سازمان جهاد و کشاورزی استان قم در دولت اصلاحات به این شهر سفر کرده بود، در حاشیه مراسم تشییع به خبرنگار ایلنا گفت: مرحوم حاج احمد آقا«مرحوم احمد گائینی» به معنی واقعی کلمه یک جهادگر مخلص، رزمنده، ایثارگر، و همیشه در صحنه، که از قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در هر عرصه‌ای که لازم بود حضور پیدا می‌کرد.
وزیر جهاد و کشاورزی با بیان اینکه بنده قریب به 28 سال بود که با مرحوم «احمد گائینی» دوست و همکار بودم، گفت: در طول این سال‌ها، هر جایی که به حضور وی نیاز بود، پاسخ مثبت شنیدیم؛ چه در جنگ و چه بعد از جنگ در دوران سازندگی؛ و ایشان در مناطق مختلف همیشه حضور داشت.

«حجتی» گفت: خداوند، مرحوم حاج احمدآقا«مرحوم گائینی» را مشمول رحمت بی‌انتهای خودش کند و خوشا به حال ایشان که در این شب و در این ایام مبارک از بین ما رفت.

مرحوم «احمد گائینی» بامداد پنج شنبه «18 تیر 94» دار فانی را وداع گفت.

وی مدیر عامل شرکت جهاد نصر کوثر بود که در سوابق خود مسئولیت کمیته جهاد سازندگی استان قم، مدیر پروژه شرکت شیلات ایران، مدیر کل امور مجلس وزارت کشور، رئیس سازمان جهاد سازندگی و رئیس هیات مدیره جهاد نصر استان قم و ... را دارا بود.

وی در ادوار مختلف انتخابات‌، یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب بود که مورد احترام طیف‌های مختلف سیاسی قرار می‌گرفت.

در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم «احمد گائینی» علاوه بر «محمود حجتی» وزیر جهادکشاورزی، آیت الله «عالمی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، «فریدون همتی» سرپرست استانداری قم، «رضا سیار» فرماندار قم، جمعی از مدیران کل ادارات مختلف استان و فعالان سیاسی-اجتماعی اصلاح‌طلب و اصول‌گرای استان نیز حضور داشتند
منبع: ایلنا

دیدگاه خود را بیان کنید