تسهیلات لازم برای احداث صنایع تبدیلی در قزوین اعطاء شود

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۳۷ بازدید

تسهیلات لازم برای احداث صنایع تبدیلی در قزوین اعطاء شود
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به اولویت‌‌ احداث صنایع تبدیلی در استان قزوین تسهیلات لازم برای احداث صنایع تبدیلی در قزوین فراهم شود.
علیرضا بلخی در قزوین، درباره اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاوری استان قزوین اظهار داشت: صندوق ملی توسعه در سال 94 باید چندین مهم را اولویت برنامه‌های خود کنند که مهم‌ترین آن اعطا تسهیلات در حوزه سرمایه در گردش طرح ها و فعالیت‌های تولیدی است.
وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی و احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه‌ای اولویت‌های دوم و سوم اعطا تسهیلات کشاورزی در قزوین است.
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: طرح‌ها و فعالیت‌های بر بخش شیلات، طرح‌ها و فعالیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و روش‌های نوین آبیاری از دیگر اولویت‌های اعطا تسهیلات در سازمان جهاد کشاورزی قزوین است.

بلخی با اشاره به خواسته‌ها و انتظارات سازمان جهاد کشاورزی از بانک‌ها خاطرنشان کرد: اولویت دادن به بخش کشاورزی، تخصیص اعتبار و تسهیلات مورد نیاز، تعامل و همکاری بیشتر با سازمان جهاد کشاورزی از مهم‌ترین خواسته‌های سازمان جهاد کشاوری از بانک‌های استان قزوین است.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاوری استان قزوین این آمادگی را دارد تا در راستای ارائه مشاوره‌های فنی و اقتصادی به طرح‌های نیازمند تسهیلات بخش کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهد تا بدین وسیله شاهد این باشیم که تسهیلات به درستی در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و گلخانه‌ای می‌تواند سبب افزایش تولیدات استان قزوین از لحاظ ‌کمی و کیفی می‌شود که باید به آن توجه بیشتری کنیم.
منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید