صادرات یک هزار و 980 تن انواع ماهی از استان زنجان

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۴ بازدید

صادرات یک هزار و 980 تن انواع ماهی از استان زنجان
مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان از صادرات یک هزار و 980 تن انواع ماهی طی سال جاری در استان زنجان خبر داد.
محمودصیاد بورانی امروز در زنجان اظهار کرد: طی نیمه نخست سال جاری 5 میلیون قطعه انواع ماهیان سردآبی و گرمابی در 438 مزرعه پرورش ماهی استان زنجان رهاسازی شده است.
وی افزود: از مجموع ماهیان رهاسازی شده طی نیمه نخست سال جاری در مزارع استان زنجان 4 میلیون و 300 هزار قطعه مربوط به ماهیان سردآبی و مابقی مربوط به ماهیان گرمابی بوده است
مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان به میزان تولید ماهی اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار و300 تن انواع ماهیان سردآبی و گرمابی در استان برداشت شده است.

بورانی از صادرات یک هزار و 980 تن انواع ماهی طی سال جاری در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان ماهی به استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و قزوین صادر شده است.

این مسئول با اشاره به پرورش ماهیان زینتی در استان زنجان گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری 80 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی در 10 مزرعه فعال استان تولید شده است.

وی با بیان اینکه ماهیان زینتی متقاضیان خوبی در برخی استان‌ها دارد، عنوان کرد: انواع ماهیان زینتی مورد پرورش در استان زنجان عمدتا به استان‌های تهران و البرز صادر می‌شود
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید