کوتاهی فصل صید و فقدان ابزارهای نوین عوامل کاهش صید

یک‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۸ بازدید
کوتاهی فصل صید و فقدان ابزارهای نوین عوامل کاهش صید
نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم درمجلس با بیان اینکه صیادی سنتی عاملی بر کاهش صید مناسب صیادان است ، گفت:کوتاهی فصل صید و نبود ابزار آلات نوین صیادی میزان نزولی صید را برای صیادان امسال رقم زد.

عبدالحمید خدری درباره وضعیت صیادی درکشور،گفت:صیادان باتوجه به وضعیت صید به طریق سنتی با کاهش صید روبرو شده اند؛بنابراین باید ابزارهای نوین برای صید بهینه آبزیان دریایی درنظر گرفته شود تا صیاد بتواند وضعیت اقتصادی خود را سرو سامان ببخشد


پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر وضعیت مطلوبی دارد

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:وضعیت پروش ماهی در قفس در استان بوشهر سیر صعودی دارد؛زیرا خوشبختانه تسهیلات مناسبی دراین راستا درنظرگرفته شده است و این درحالی است که پرورش ماهی در قفس می تواند حجم تولید آبزیان ما را به نحو مطلوب افزایش دهد .

وی ادامه داد:بسته بندی استاندارد و سردخانه های مدرن در راستای یک برند اختصاصی می تواند محصولات آبزیان دریایی که در قفس پرورش می یابند؛را با رایزنی اقتصادی مناسب به ریل صادرات بفرستد.

عضوهیئت رییسه کمییسون انرژی مجلس در مجلس با بیان اینکه صیادی سنتی عاملی برکاهش صید مناسب صیادان است ،یادآورشد:کوتاهی فصل صید و نبود ابزارآلات نوین صیادی میزان نزولی صید را برای صیادان در امسال رقم زد

منبع : خانه ملت

دیدگاه خود را بیان کنید