ثبت 416 شغل در سامانه ملی رصد در بندرلنگه

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۴ بازدید
ثبت 416 شغل در سامانه ملی رصد در بندرلنگه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرلنگه گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال در سال جاری 1000 نفر است که در مجموع تاکنون 422 شغل در سامانه ملی رصد ثبت شده است

عباس رمضانی ظهر امروز در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: تعهد دستگاه‌های اجرایی شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال در سال جاری 1000 نفر است که در مجموع تاکنون 422شغل در سامانه ملی رصد ثبت گردیده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و اهداف برنامه چهارم و پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و اقتصاد مقاومتی به منظور کاهش تصدی‌گری در بخش‌های دولتی و تحکم مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی از ظرفیت‌های تعاونی استفاده شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: با تفاهم به عمل آمده با شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، در این خصوص در سال گذشته در اکثر روستاهای شهرستان، شرکت تعاونی توسعه و عمران روستایی با همکاری بخشداران شهرستان تاسیس گردید.

رمضانی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نظیر آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن، تعاون روستایی و صنایع دستی و گردشگری کارهای عمرانی و خدماتی خود را به این تعاونیها واگذار کنند تا زمینه اشتغال روستائیان فراهم شود.

وی در پایان یادآور شد: با تشکیل خانه صنایع دستی در روستاها با همکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری می‌توان از ظرفیت‌های روستاها حداکثر بهره را در زمینه اشتغال ایجاد کرد و همچنین روستاهای ساحلی می‌توانند با همکاری شیلات و مرکز تحقیقات نرمتنان زمینه پرورش ماهی مرکب و سایر موارد دیگر را فراهم کنند.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید