افتتاح نخستین پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و شیلات شهرستان البرز

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۶ بازدید
افتتاح نخستین پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و شیلات شهرستان البرز
نخستین پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و شیلات با افتتاح پروژه پرورش ماهیان سردآبی دو منظوره با ظرفیت 25 تن در سال در مجتمع کشت و صنعت یالیان در شهرستان البرز با حضور مسئولان استانی و شهرستان البرز افتتاح شد
نخستین پروژه عمرانی در بخش کشاورزی و شیلات با افتتاح پروژه پرورش ماهیان سردآبی دو منظوره با ظرفیت 25 تن در سال در مجتمع کشت و صنعت یالیان در شهرستان البرز با حضور مسئولان استانی و این شهرستان افتتاح شد.

این پروژه با اشتغال‌زایی برای 10 نفر و با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 300 میلیون ریال و مساحت کل پروژه 3 هزار متر مربع با حجم استخر پرورش ماهی به مساحت 2 هزار متر مربع افتتاح شد.

در دومین پروژه عمرانی در شهرستان البرز بلوار خلیج فارس شهر الوند با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال طی سه ماه تلاش و کوشش عوامل اجرایی انجام شده است.

پروژه تعریض مسیر ورودی و خروجی شهر الوند پیش از این یکی از محورهای پر حادثه در سطح استان قزوین بود و با این تعریض به طول 7 کیلومتر امید است نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشد.

یدالله لطفی شهردار شهر الوند در افتتاح این پروژه اظهار کرد: دو پروژه دیگر برای تسهیل در امر رفت و آمد شهروندان این شهر در دستور کار قرار گرفته که تا پایان سال 95 یک پروژه به طول 8 و یک پروژه دیگر به طول 32 کیلومتر در حال رایزنی و عقد قرار داد با پیمانکاران متولی است.

وی عنوان کرد: فاز یک و دو آن تا پایان سال آینده با اختصاص بودجه 60 میلیارد تومانی که به شورای شهر الوند ارائه شده، امید است به بهره‌برداری برسد.

شهردار الوند احداث دو پل زیرگذر و روگذر در شهر الوند با اعتبار بالغ 100 میلیارد تومان بودجه که از سوی شهرداری این شهر به شورای اسلامی شهر الوند پیشنهاد داده شده است با مساعدت استاندار قزوین و مسئولان استانی امید است در آینده نزدیک با اختصاص بودجه به مرحله اجرا برسد.

لطفی از همکاری و مساعدت امام جمعه شهر الوند و مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین و مشارکت سازمان بسیج سازندگی تشکر کرد.

منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در مراسم پروژه تعریض مسیر بلوار خلیج فارس الوند مطرح کرد: با تعریض این مسیر که یکی از مسیرهای مواصلاتی شهر صنعتی و شهر الوند است، ترافیک شدید در این مسیر در ساعات خروج وسایل نقلیه همگانی و کامیون‌های حمل بار به وجود نمی‌آید

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاه خود را بیان کنید