پیش‌بینی تولید 66 تن شاه میگو در آذربایجان غربی

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۴ بازدید
پیش‌بینی تولید 66 تن شاه میگو در آذربایجان غربی

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: طبق اهداف برنامه پنج ساله ششم شیلات استان در آبزی‌پروری تولید شاه میگو در آذربایجان غربی طی سال آینده 66 تن پیش‌بینی شده است

محمد شیرولیلو در ارومیه اظهار داشت: طبق اهداف برنامه پنج ساله ششم شیلات استان در آبزی‌پروری تولید شاه میگو در آذربایجان غربی طی سال آینده 66 تن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طبق اهداف برنامه پنج ساله ششم شیلات استان تولید شاه میگو در سال 96، 73 تن، سال 97، 80 تن و سال 98، 88 تن پیش‌بینی شده است، ادامه داد: طبق برنامه پیش‌بینی می‌شود تولید شاه میگو در آذربایجان غربی در سال 99 به 97 تن برسد.

شیرولیلو در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های آموزشی شیلات و آبزیان استان اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت شیلات و آبزیان استان همگام با فعالیت‌های تولید و پرورش، فنی و مهندسی در زمینه آموزش و ترویج نیز اقدامات اساسی انجام داده است.

این مسئول ادامه داد: مدیریت شیلات و آبزیان استان با برگزاری همایش‌ها، ‌جشنواره‌ها، دوره‌های آموزشی و ترویجی و برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و بهداشتی بخش تولید را یاری نموده است.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی به اقدامات مهم انجام گرفته در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت: دوره‌های آموزشی و ترویجی در بخش‌های تکثیر و پرورش، صیدوصیادی و طبخ انواع آبزیان در طول سال برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای علمی داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری همایش آبزیان پروران،‌ جشنواره طبخ آبزیان و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم آبزیان از دیگر اقدامات انجام شده محسوب می‌شود.

شیرولیلو با اشاره به اقدامات آموزشی و ترویجی، متذکر شد: تکثیر و توزیع بروشور، برگه‌های تبلیغاتی،‌ کتابچه‌ها و مجلات آموزشی و ترویجی و CD‌های حاوی مطالب علمی و ترویجی صورت گرفته است.

وی دیوارنویسی، نصب بنرهای تبلیغاتی، تولید و پخش انواع برنامه‌های رادیو و تلویزیونی با همکاری صدا و سیما و اجرای پروژه‌های پایلوت در تمام زمینه‌ها را از اقدامات مهم انجام گرفته در زمینه آموزش و ترویج بیان کرد

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید