پرواز قیمت ماهی زیر سایه دلالان

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۴ بازدید
پرواز قیمت ماهی زیر سایه دلالان
مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: سیستم نامناسب عرضه و جولان دلالان موجب افزایش بیش از پیش قیمت‌ها شده است
ارسلان قاسمی مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان ر خصوص وضعیت قیمت ماهی اظهار داشت: در روزهای گذشته روند نامناسب سیستم عرضه و دلالی موجب افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت‌ها در بازار شده به طوری که ادامه روند این نابسامانی‌ها به زیان مصرف‌کنندگان است.

وی با بیان اینکه از نظر کمبود ماهی شب عید مشکلی نداریم بیان کرد: تولید با مشکلات متعددی مواجه بوده اما باید گفت که درعرضه ماهی شب عید کمبودی وجود ندارد و تنها به دلیل جولان دلالان نگرانی افزایش بیش از پیش قیمت‌ها در بازار هستیم.
قاسمی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های متولی همچون شیلات، سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده و سازمان دامپزشکی وارد بازار نشود باید گفت شب عید با ادامه این نابسامانی و دلال‌بازی‌ها ماهی گران خواهد شد چرا که دلالان به دنبال این هستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان تصریح کرد: تنها دلالان از این افزایش قیمت سود می‌برند و چیزی نصیب تولیدکننده نشده است تولیدکنندگان قیمت فروش محصول خود را افزایش نداده‌اند

منبع : واحد مرکزی خبر

دیدگاه خود را بیان کنید