ضرورت بازسازی ذخایر ماهی سفید در منطقه "چمخاله"

شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۳ بازدید
ضرورت بازسازی ذخایر ماهی سفید در منطقه "چمخاله"
معاون تکثیر و پروش و بازسازی ذخایر اداره‌کل شیلات استان گیلان از امکانات و توانمندی‌های مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بندر چمخاله بازدید کرد
مهندس احمد قناعت‌پرست،‌ به همراه رئیس مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر ماهیان استخوانی شهید انصاری و هیات کارشناسان همراه، بازدید جامعی از امکانات و توانمندی‌های مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بندر چمخاله به عمل آوردند.

قناعت‌پرست در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: مشاهده امکانات و توانمندی‌های مرکز تحقیقات دکتر کیوان بسیار شگفت‌انگیز و فراتر از انتظارات است.

وی با اشاره به اهمیت منابع آبزیان، خاطرنشان کرد: برای همکاری متقابل در زمینه تکثیر نیمه‌مصنوعی ماهی سفید با هدف کمک به بازسازی ذخایر این گونه در منطقه چمخاله با در نظر گرفتن اهمیت منابع آبزیان در این حوضه آبی، راهکارهای فنی و توافقات لازم توسط اساتید و کارشناسان در راستای ادامه کار اتخاد خواهد شد.

در این جلسه که دکتر میرمظفر فلاح‌چای، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، روسای مرکز تحقیقات، مسئولین دانشکده منابع طبیعی و شیلات و مسئولین حوزه پژوهشی نیز حضور داشتند، مذاکرات مفید و امیدوارکننده‌ای در راستای همکاری‌های سازنده در بخش‌های گوناگون انجام گرفت

منبع : ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید