نخستین همایش «تاثیرات تکنولوژی بر محیط زیست» در میناب برگزار می شود

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۲ بازدید
نخستین همایش «تاثیرات تکنولوژی بر محیط زیست» در میناب برگزار می شود
یک فعال محیط زیست از برگزاری نخستین همایش «تاثیرات تکنولوژی بر محیط زیست» با حضور مدیرکل دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست کشور در شهرستان میناب خبر داد.
مریم شریفی، فعال محیط زیست و مسئول برگزاری همایش «تاثیرات تکنولوژی بر محیط زیست» گفت: احیا و ارتقای روحیه پژوهش محوری دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای نوبن تکنولوژی برای محافظت از محیط زیست و ایجاد فضای مناسب جهت ارائه نتایج علمی پژوهشی در زمینه استفاده بهیته از تکنولوژی از اهداف برگزاری این همایش است

وی، تقویت روحیه همکاری و کار گرووهی در دانش آموزان و تقویت اعتماد بنفس دانش آموزان برای حضور در نشست های های علمی و فرهنگی کشوری را از دیگر اهداف این همایش برشمرد و افزود: انرژی خورشید و زمین پاک(مهار انرژی خورشیدی و آلودگی نوری)، انرژی های نو و محیط زیست(انرژی زمین گرمایی – انرژی هیدروالکتریک – انرژی بیوم و ...، تکنولوژی و محیط زیست و تاثیر آب شیرین کن ها بر محیط زیست و زندگی آبزیان از محورهای همایش است.

شریفی، پسماند مواد شیمیایی و محیط زیست، پالستیک ها و محیط زیست، سموم کشاورزی و محیط زیست، آلودگی های آب و خاک و هوا، مدیریت منابع آب و فاضالب های شهری و روستایی و صنعتی و کاربرد فناوری های نوین در محیط زیست را از دیگر محورهای همایش ذکر کرد.

وی عنوان کرد: همایش «تاثیرات تکنولوژی بر محیط زیست» با حضور محمد درویش، مدیرکل دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست کشور و اساتید دانشگاه هرمزگان پنجشنبه 29 بهمن از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر در سالن اجتماعات دانشکده فنی آیت الله خامنه ای شهر میناب برگزار می شود.

این فعال محیط زیست بیان اینکه این همایش به همت دبیرستان فرزانگان شهر میناب برگزار می شود، گفت: آموزش و پرورش میناب، سمپاد، دانشگاه هرمزگان و NGO نگهبانان جلگه میناب در برگزاری این همایش همکاری دارند

منبع : شبستان

دیدگاه خود را بیان کنید