ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پرورش ۱۴۰۰ تن ماهی در لرستان

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۴۵ بازدید
ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پرورش ۱۴۰۰ تن ماهی در لرستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ایجاد زیرساختهای لازم برای پرورش هزار و ۴۰۰ تن ماهی در مجتمع های شیلات این استان خبر داد
عبدالرضا بازدار از فراهم شدن زیر ساختهای لازم برای تولید هزار و ۴۰۰ تن ماهی در مجتمع های شیلات لرستان برای نخستین بار در این استان خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز عملیات اجرایی گاوداری بزرگ دو هزار و ۵۰۰ راسی در شهرستان الیگودرز خبر داد و عنوان کرد: همچنن پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی گاوداری بزرگ شش هزار راسی در شهرستان دلفان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان داشت: اجرای این طرح های بزرگ تحولی بزرگ در صنعت شیر و سایر محصولات دامی و همچنین رونق اقتصادی پایدار استان را به دنبال خواهد داشت.

بازدار همچنین به احیای کشت و صنعت لرستان طی دو سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این مجتمع در سال ۵۴ احداث شد اما در سال ۸۴ تعطیل و راکد شد.

وی با بیان اینکه با حضور مدیریت ارشد لرستان در استان احیا و راه اندازی کشت و صنعت پس از ۱۰ سال در دستور کار قرار گرفت گفت: هم اکنون این مجتمع بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری خارجی ۲۰۰ مییلون دلار در حال احیا و راه اندازی است

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید