تولید سالانه 2 هزار تن ماهی و اشتغالزایی 23 نفر در شرکت قزل پروتئین

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۶ بازدید
تولید سالانه 2 هزار تن ماهی و اشتغالزایی 23 نفر در شرکت قزل پروتئین

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کردستان در بازدید از شرکت قزول پروتئین سامی غرب گفت: این شرکت در حال حاضر با تولید سالانه 2 هزار تن و اشتغالزایی 23 نفر به صورت مستقیم، جزو موفق ترین صنایع تبدیلی استان است.

رحمان میرزایی اضافه کرد: این شرکت تنها صادر کننده دارای مجوز صادرات ماهی قزل آلا در ایران به کشور روسیه و پشتیبانی مطمئن برای تولید ماهی و آبزیان در استان و کشور است.
وی با بیان اینکه این کارخانه یکی از شرکت های موفق در زمینه قطعه بندی، بسته بندی و انجماد ماهی در استان و کشور است افزود: این کارخانه با ظرفیت کاری روزانه 12 تن ماهی قزل آلا و ظرفیت اسمی 320 تن در حال فعالیت است

وی گفت: یکی از زنجیره های تکمیلی در چرخه تولید قزل آلا، صنایع تبدیلی و بسته بندی ماهی است که تاثیر بسیاز زیادی در توسعه این صنعت دارد.
میرزایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت قزل پروتئین سامی غرب، یکی از صادر کنندگان موفق ماهی قطعه بندی وبسته بندی شده به کشور عراق است اضافه کرد: این شرکت در برنامه های آینده خود در نظر دارد ضمن دریافت استاندارهای اروپایی، مجوز صادرات به کشورهای اروپایی و عربی را نیز دریافت کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، مدیران شیلات، صنایع تبدیلی، تکمیلی کشاورزی و جمعی از کارشناسان در این بازدید حضور داشتند.
شرکت قزل پروتئین سامی غرب در شهرک صنعتی دهگلان و در 35 کیلومتری جاده سنندج، دهگلان واقع شده است

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید