موانع احداث بازارچه آبزیان دزفول رفع شود

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
موانع احداث بازارچه آبزیان دزفول رفع شود

فرماندار دزفول گفت: موانع از پیش پای احداث بازارچه آبزیان دزفول برداشته شود تا منجر به فرار سرمایه گذار این طرح نشود

حبیب اله آصفی ظهر امروز یکشنبه در پنجمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول در سال جاری که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری دزفول برای احداث بازارچه آبزیان دزفول درخواست سهم ۳۵ درصدی کرده که اگر قرار باشد از همین ابتدا با سرمایه گذار همراه نباشند و سنگ پیش پای آنها بگذارند منجر به فرار سرمایه گذار خواهند شد.

وی افزود: تلاش ها و مصیبت های زیادی کشیده می شود تا یک سرمایه گذار وارد شهرستان شود بنابراین شایسته نیست با مطرح کردن موارد کوچک دزفول را از امتیاز برخورداری از بازارچه آبزیان محروم کنیم.

فرماندار دزفول تاکید کرد: اگر مانعی در اجرای طرح وجود دارد فرمانداری برای رفع آن از طریق استان اقدام خواهد کرد

پیشنهاد سرمایه گذار برای احداث رستوران

معاون امور شهری شهرداری دزفول نیز دراین باره عنوان کرد: برخلاف صحبت های رئیس اداره شیلات، هنوز طرح جامع و کلی پروژه آماده نشده و صرفا پیش طرح به ما ارائه شده است.

محمدابوالحلاج با تاکید بر اینکه شهرداری دزفول به دنبال سود و سهم بالا نیست، افزود: با وجود این موضوع پروژه مذکور توسط شورای شهر نیزمصوب شده و حتی اجازه افزایش دو طبقه دیگر به این بازارچه را نیز داده ایم.

وی اضافه کرد: یکسری ضوابط قانونی در اجرای این پروژه باید رعایت شود که در صورت رعایت این ضوابط توسط سرمایه گذار، کلنگ آن درزمین ارائه شده ازسوی شهرداری به زمین زده خواهد شد.

معاون امور شهری شهرداری دزفول گفت: سرمایه گذاران این طرح قصد راه اندازی یک رستوران مخصوص آبزیان در کنار این بازارچه را دارند که عمده مخالفت و تعلل ما به دلیل همین موضوع است.

فرماندار دزفول نیز در پاسخ به این صحبت ها، گفت: احداث رستوران آبزیان ایده نو و بسیار جالب توجهی است که بهتر است شهرداری با آن موافقت کند چرا که در صورت منتفی شدن حضور این سرمایه گذاران و عدم اجرای طرح، اثرات منفی آن بیشتر متوجه حوزه بهداشت و سلامت شهرستان خواهد بود.

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید