بندرعباس پیشتاز در ابتلا به کرونا در هرمزگان

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۱۴ بازدید
بندرعباس پیشتاز در ابتلا به کرونا در هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۳۰ مبتلا به کرونا در هرمزگان طی ۲۴ اخیر شناسایی شدند

دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۳۰ مبتلا به کرونا در هرمزگان طی ۲۴ اخیر شناسایی شدند.

حسین پورافزود: با شناسایی این ۳۰ نفر، شمار مبتلایان در هرمزگان به ۷۳۴ نفر افزایش یافت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از این شمار بیشترین ۲۰ در بندرعباس، ۲ مورد در بندرلنگه، ۲ مورد بستک، ۴ مورد رودان و قشم و میناب هر کدام یک مورد مثبت ابتلاء به کرونا ثبت شده است.

حسین پور افزود:از دوماه پیش تاکنون از ۵ هزار و ۹۸ مورد مشکوک سرپایی و بستری آزمایش کووید ۱۹ گرفته شد که ۷۳۴ نفر مثبت شدندواکنون ۲۸ نفر از بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان بستری اند.

اوگفت: برای کنترل و قطع زنجیره کرونا همدلی و همراهی مردم ضروری است و از مردم خواست از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند و بیرون از منزل با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در رابطه با بازار ماهی فروشان که یکی از کانون‌های شیوع کرونا در چند روز اخیر در بندرعباس بود گفت:با همراهی فروشندگان و مسئولان، بازار ماهی فروشان پس از بهسازی در بازه زمانی مشخص راه اندازی می‌شود.

دکتر حسین پور افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ۲۱ مکان در استان برای عرضه بهداشتی ماهی تازه ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه آزمایش شماری از ماهی فروشان که خارج از بازار فعالیت می‌کردند مثبت شده است گفت: مردم از دست فروشان ماهی نخرند

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاه خود را بیان کنید