کاهش هزینه خدمات سوخت صیادان قشمی اجرایی شد

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۶ بازدید
کاهش هزینه خدمات سوخت صیادان قشمی اجرایی شد

رییس کمیسیون حمل و نقل شیلات شورای اسلامی شهر قشم از کاهش هزینه خدمات سوخت برای صیادان این جزیره خبر داد.

حبیب بازماندگان قشمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 10 هزار و 300 ریال هزینه سوخت بنزین به ازای هر لیتر برای صیادان رقمی بالاست و با توجه به درخواست ها مبنی بر لغو افزایش هزینه سوخت، از ابتدای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر قشم با پشتیبانی فرمانداری این امر پیگیری شده است.
وی افزود: در نهایت افزایش هزینه ملغی و بنزین با مبلغ 10 هزار ریال به ازای هر لیتر توزیع و نرخ جدید از روز نخست دی ماه سال جاری اعمال می شود و سوخت مورد نیاز با بهای جدید در اختیار صیادان قرار می گیرد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و شیلات شورای اسلامی شهر قشم عنوان کرد: پیش از ورود این کمیسیون به موضوع، صیادان سوخت مورد نیاز را از جایگاه رمچاه دریافت می کردند و همین امر موجب تحمیل هزینه های اضافی به صیادان می شد اما با پیگیری های مستمر، همکاری شرکت نفت و جایگاه داران، از این پس صیادان علاوه بر جایگاه رمچاه می توانند از جایگاه قشم نیز بنزین مصرفی خود را تامین کنند.
او اضافه کرد: از آغاز فعالیت رسمی دوره چهارم شورای اسلامی شهر قشم، دغدغه های فراوانی نسبت به تامین سوخت برای صیادان وجود داشت که با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسه های متعدد این مهم محقق شد و با همکاری تعاونی صیادان در زمینه توزیع بنزین، هم اکنون صیادان فعال با معرفی از سوی تعاونی می توانند از این خدمات بهره مند شوند

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید