سه طرح بزرگ آبزی‌پروری در استان بوشهر اجرا می‌شود

سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۷۲ بازدید
سه طرح بزرگ آبزی‌پروری در استان بوشهر اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: سه طرح بزرگ آبزی‌پروری در استان بوشهر در دست داریم که با اجرایی‌شدن آن زمینه اشتغال و ایجاد یک درآمد پایدار برای دانشگاه رقم می‌خورد.

اسماعیل عبداللهی صبح امروز در نشست مسئولان دانشگاه آزاد بوشهر با استاندار بوشهر اظهار داشت: در جهت ارتقاء سطح همکاری‌های علمی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری بین این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده است.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه، ضمن توجه به نیازهای آموزشی و علمی طرفین، سعی شده از ظرفیت‌های موجود در این دو دانشگاه به نحو مناسبی استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: با توجه به پذیرش دانشجوی رشته پرستاری و پیش‌بینی راه‌اندازی مرکز آموزش رشته بهیاری در دانشگاه آزاد بوشهر، سعی می‌شود که کادر مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان استان برای آینده تامین شود.

عبدالهی عنوان کرد: در جهت تاسیس مراکز تحقیقاتی نیز گام‌های ارزنده‌ای در دانشگاه آزاد بوشهر انجام شده که از هفت مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی شده تاکنون مجوز دو مرکز اخذ و مابقی نیز در مرحله رسیدگی است.

وی با اعلام این که دانشگاه آزاد در راستای رفع وابستگی به شهریه دانشجویان تمرکز مناسبی بر طرح‌های آبزی‌پروری دارد، گفت: سه طرح بزرگ آبزی‌پروری در استان بوشهر در دست داریم که با اجرایی‌شدن آن زمینه اشتغال و ایجاد یک درآمد پایدار برای دانشگاه رقم می‌خورد

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید