انتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری به عملکرد مدیریت شیلات استان

چهار‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۵ بازدید
انتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری به عملکرد مدیریت شیلات استان

استاندار چهارمحال و بختیاری به عملکرد مدیریت شیلات استان انتقاد جدی کرد و خواستار تخریب مزارع غیرمجاز پرورش ماهی شد.

قاسم سلیمانی دشتکی، در کمیته حفاظت منابع آب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیر شیلات استان باید در ارائه برنامه ها و پاسخ به ابهامات این حوزه دقت بیشتری داشته باشد.
وی تاکید کرد: از سه سال قبل تاکنون قرار بود مدیریت شیلات چهارمحال و بختیاری ظرف شش ماه نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مزارع پرورش ماهی غیرمجاز استان اقدام کند

سلیمانی دشتکی افزود: مردم نباید بخاطر برخی کوتاهی ها در سرگردانی باشند.
وی تصریح کرد: مدیریت شیلات چهارمحال و بختیاری وقتی نمیتواند مدیران ارشد استان را توجیه کند، پس چطور میخواهد مردم را توجیه کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مدیرکل جهاد کشاورزی استان باید تا 10 روز دیگر نسبت به بررسی، تعیین تکلیف و ارائه گزارش علمی این موضوع اقدام کند.
وی همچنین به صدور احکام قلع و قمع تخلفات صورت گرفته در حوزه منابع آب، کشاورزی، رودخانه ها منابع طبیعی و محیط زیست اشاره و اضافه کرد: تمامی این احکام باید سریع تر اجرایی شود.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: پلمپ چاه های آب غیرمجاز و پر کردن آن ها باید در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: بررسی تمامی خسارت های وارد شده به ساکنان روستاهای حاشیه سد و تونل کوهرنگ سه و ارائه برآورد مالی آن با اولویت دنبال و اعلام شود.
به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری با تولید سالانه 18هزارتن ماهی و فعالیت بیش از 300 مزرعه، قطب تولید ماهیان سردابی کشورمحسوب می شود

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید