رونمایی از تمبر یادبود شیلات ایران

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۹ بازدید

رونمایی از تمبر یادبود شیلات ایران

عصر امروز طی مراسمی برگزار می شود: رونمایی از تمبر یادبود شیلات ایران و فرانسه با حضور سفیر فرانسه در ایران

به مناسبت برگزاری روز شیلات ایران و فرانسه از تمبر یادبود این روز ، طی مراسمی رونمایی خواهد شد.
علیرضا کیهان پور مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران با اعلام این خبر افزود: صبح امروز شنبه 19/4/95 همایش یک روزه شیلات ایران و فرانسه با حضور سفیر فرانسه در تهران، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ، 16 شرکت فرانسوی و حدود دویست تن از فعالین بخش شیلات و آبزی پروری ایران شامل بخش دولتی و غیردولتی در تهران در حال برگزاری است که تا ساعت 18 امروز ادامه دارد.
وی در ادامه گفت: رئیس سازمان شیلات ایران در این مراسم تاکید کرد: توسعه همکاری های شیلاتی ایران و فرانسه شامل توسعه دانش فنی تولید خوراک آبزیان ، تولید واکسن و تخم چشم زده ، آزاد ماهیان در ایران و صادرات محصولات شیلاتی به ویژه میگو ، خاویار و گوشت ماهیان خاویاری به فرانسه می باشد.

کیهان پور تصریح کرد دکتر صالحی گفت: حضور 16 شرکت فرانسوی و مذاکره با شرکت های ایران به منظور سرمایه گذاری مشترک در زمینه بخش های مختلف توسعه آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس از اهداف برگزاری روز شیلات ایران و فرانسه می باشد.
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در این مراسم تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد تخم چشم زده پرورشی ماهی قزل آلا از خارج وارد می شود رسیدن به خودکفایی و کاهش وابستگی به خارج و افزایش تولید و سرمایه گذاری در این زمینه از اهداف دیگر برگزاری روز شیلات ایران و فرانسه می باشد.
کیهان پور مدیر روابط عمومی شیلات ایران در پاین گفت: امروز عصر طی مراسمی با حضور کلیه شرکت کنندگان ، سفیر فرانسه در ایران و مدیرکل روابط عمومی پست جمهوری اسلامی ایران از این تمبر یادبود به مناسبت یادمان این روز رونمایی خواهد شد که در تیراژ مناسبی چاپ شده توزیع خواهد شد.
منبع: روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید