ابراز علاقه چینی‌ها به سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های شیلات هرمزگان

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۵ بازدید
ابراز علاقه چینی‌ها به سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های شیلات هرمزگان

به همت شیلات هرمزگان، هیأت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی چین با مدیرکل شیلات هرمزگان، معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مسؤولان شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات هرمزگان گفت‌وگو کردند

مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با سرمایه‌گذاران چینی با اشاره به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شیلاتی هرمزگان گفت: استان هرمزگان بدون شک یکی از پرظرفیت‌ترین حوزه‌های شیلاتی کشور و خاورمیانه است.

سیدپرویز محبی، صید از منابع کمتر برداشت شده و آبهای دور، صید فانوس ماهیان و ساردین ماهیان، تامین شناور پشتیبان، تامین شناور لاین لاینر و تامین شناور پرساینر را از مهمترین ظرفیت‌های شیلاتی جهت سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان خواند.

وی صنایع کنسروسازی، پودر ماهی، فراوری و بسته‌بندی آبزیان را از دیگر ظرفیت‌های مهم شیلاتی استان هرمزگان جهت سرمایه‌گذاری بیان کرد.

در همین راستا هیأت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی چینی از ظرفیت‌های شیلاتی و صیادی استان از جمله کارخانه تن بندرعباس، شرکت شمه، اسکله پشت شهر و بازار ماهی‌فروشان شیلات بازدید کردند که به همت شیلات هرمزگان سرمایه‌گذران چینی نسبت به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شیلاتی استان هرمزگان ابراز علاقه‌مندی کردند.

در همین راستا هیات سرمایه‌گذاران چینی طی روزهای آینده با رئیس سازمان شیلات ایران دیداری خواهند داشت.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید