هیچ دفاعی از عملکرد کارگاه های غیرمجاز پرورش ماهی نداریم

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۵ بازدید
هیچ دفاعی از عملکرد کارگاه های غیرمجاز پرورش ماهی نداریم

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: هیچ دفاعی از عملکرد کارگاه های غیرمجاز پرورش ماهی نداریم و هر دستگاهی می خواهد می تواند، برخورد کند. به هر حال کسی که پیش ما مجوز ندارد اصلا مورد دفاع ما نیست

نبی الله خون میرزایی در جلسه کارگروه حفاظت کیفی رودخانه کارون در خصوص لزوم عدم ارسال عنوان کرد: استعلام جدید احداث کارگاه های پرورش ماهی در حوزه رودخانه کارون بزرگ برون سپاری شده و اینکه شیلات جلوی کار را بگیرد اصلا عملی نیست.

وی ادامه داد: در خصوص تعیین تکلیف کارگاه های پرورش ماهی فاقد مجوز در کلیه حوزه های منابع آبی استان خود محیط زیست باید پیگیر این مسئله باشد.

مدیرکل شیلات خوزستان اظهار کرد: هیچ دفاعی از عملکرد کارگاه های غیرمجاز پرورش ماهی نداریم و هر دستگاهی می خواهد می تواند، برخورد کند. به هر حال کسی که پیش ما مجوز ندارد اصلا مورد دفاع ما نیست

در این جلسه همچنین مصطفی شبه معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: برای نی زدائی رودخانه کارون در حوزه اهواز مقرر شده استانداری خوزستان، آب و برق استان و شهرداری اهواز در کنار هم این کار را انجام دهند ولی ما یک میلیارد تومان خود را متقبل شدیم اما دو دستگاه دیگر به تعهد خود عمل نکردند.

وی افزود: در حوزه مارون شهرستان بهبهان برای سردهنه سازی همکاری لازم را ندارند و در زیدون مشکل داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، استاندار خوزستان نیز ضمن تأکید بر انجام این کار در زیدون اعلام کرد که شادگان نیز به سردهنه سازی نیاز دارد.

منبع : برنا

دیدگاه خود را بیان کنید